شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : پاسخ روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به اظهارات میهمان برنامه نوپای تلویزیونی

در پی اظهارات میهمان یک برنامه تلویزیونی در خصوص مدارس فوتبال گیلان و نقش هیات فوتبال در نحوه باشگاه داری استان ، روابط عمومی این هیات نسبت به روشنگری و ارایه پاسخ اقدام کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، در پی پخش اظهارات میهمان یک برنامه تلویزیونی که از قضا در دو مرحله به دلیل خرابکاری و ضعف مدیریتی در یکی از باشگاه های استان اخراج شده!!! در خصوص مدارس فوتبال گیلان، آکادمی مهرعظام و عملکرد هیات فوتبال گیلان ابراز فضل نموده اند معروضیم که :
۱- تاکنون تعداد ۱۱۰ مدرسه فوتبال مجاز استان گیلان بیش از ۱۰ هزار فوتبال آموز زیر نظر مربیان دارای مدرک مربیگری از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در خود جای داده است. مربیانی که روزی از بهترین بازیکنان در سطح لیگهای استان تا لیگ برتر ایران بوده اند.
۲-برخلاف ادعای میهمان جاه طلب برنامه نوپای تلویزیونی در چند سال اخیر با توجه به گماردن رابطین مدارس فوتبال در شهرستان ها و ارایه گزارش ماهانه به مسوول مدارس فوتبال استان، هیچ مورد اخلاقی و شکایتی در کمیته انضباطی و اخلاق هیات فوتبال گیلان ثبت نشده است.
۳-هیات فوتبال در اقدامی بازدارنده نسبت به فعالیت مربیان در مدارس فوتبال بدون مجوز از ارتقا درجه مربیگری و صدور کارت مربیگری برای آنان در رده های پایه جلوگیری بعمل آورد.
۴-هیات فوتبال گیلان همچون سال‌ های پیشین نامه های متعدد به ارگان هایی از جمله اداره کل ورزش و جوانان، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، شهرداری ها وسایر ادارات دولتی دارای زمین چمن و اماکن ورزشی جهت عدم اجاره به آنها ارسال نموده که متاسفانه ترتیب اثر داده نشد.
۵-تنها مشکل اساسی مدارس و جامعه فوتبال گیلان نبود زیر ساخت و سخت افزار متناسب با جمعیت فوتبالی و تیم ها در خطه فوتبال خیز گیلان میباشد.
۶- تا پیش از همه گیری ویروس کرونا که فستیوال کشوری مدارس فوتبال(گراس روتس) برگزار میگردید، این هیات جزو ۳ استان برتر در مؤلفه های گوناگون در جشنواره مدارس فوتبال استان ها معرفی میشد.
همچنین مبلغ اعطای مجوز مدارس فوتبال در گیلان ۱/۵ برخی استان ها میباشد که همان دریافتی اندک حدود یک سوم به فدراسیون فوتبال واریز و مابقی وجوح در راستای برگزاری جشنواره های زیر ۱۰ و ۱۲ سال دختران و پسران،استعدادیابی و انتخابی نونهالان و دانش افزایی مربیان و… هزینه می‌شود.

در پایان باز هم صمیمانه از اصحاب رسانه به ویژه برنامه سازان تلویزیونی! خواستاریم ضمن انتقاد سازنده ، پیش از ارائه مطالب و موضوعات پیرامون فوتبال استان گیلان در رسانه ملی، نسبت به افزایش دانش در زمینه های گوناگون فوتبالی تحقیق و تفحص نمایند تا با ارائه مطالب غلط موجب تشویش اذهان عمومی نشوند.

به اشتراک بگذارید : | | |

نماد اعتماد الکترونیک