شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر از شبکه باران پخش خواهد شد
مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان از برگزاری مراسم ویژه اهدای جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال گیلان جام گیل خبر داد.
 به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، هیات فوتبال گیلان برای جشن قهرمانی تیم فوتبال الماس تازه آباد چاف در بازی آخر لیگ بیست و یکم (جام گیل) برابر افتخار فومن که در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران تازه آباد لنگرود برگزار می‌شود،برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

در همین راستا جلساتی بین مسئولان باشگاه الماس تازه آباد و هیات فوتبال گیلان برگزار شده تا دو طرف با هماهنگی‌های بیشتر این برنامه را اجرا کنند. در این مراسم قرار است علاوه بر بهره بردن از جایگاه ویژه قهرمانی، اهدای مدال و جام، نورافشانی و…  از حضور افراد متفرقه در زمین جلوگیری شود. به همین خاطر این مراسم تنها با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیات فوتبال گیلان ،معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان و شهردار چاف و چمخاله  برگزار خواهد شد.

علیرضا وهابی مسئول روابط عمومی و مدیر اجرایی مراسمات هیات فوتبال گیلان اظهار داشت: با درخواست باشگاه الماس تازه آباد چاف از هیات فوتبال استان و هماهنگی با صدا و سیما مرکز گیلان این دیدار به صورت زنده عصر فردا چهارشنبه ۱۵ تیر راس ساعت ۱۷ از شبکه باران پخش خواهد شد.

وی افزود : فوتبال دوستان گیلانی برای نخستین بار شاهد مراسم اهدای جام قهرمانی متفاوت، ویژه و نزدیک به استاندارد های سطح نخست فوتبال کشور خواهند بود. 

به اشتراک بگذارید : | | |

نماد اعتماد الکترونیک