شما اینجا هستید   |

به مناسبت صعود داماش گیلان به لیگ دسته دوم
پیام تبریک رییس هیات فوتبال گیلان:

به مناسبت صعود داماش گیلان به لیگ دسته دوم

قربانعلی الماسخاله طی پیامی صعود تیم فوتبال داماش گیلان را به رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور تبریک گفت .

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، دور برگشت مرحله نهایی پلی آف رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور امشب در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد و تیم داماش گیلان توانست با نتیجه ۲ بر یک برابر دارائی تهران به پیروزی دست یابد.
دیدار رفت دو تیم که ۸ مرداد در رشت برگزار شده بود با برتری ۲ بر صفر داماشی‌ها به پایان رسید و دیدار برگشت نیز با نتیجه ۲ بر یک خاتمه یافت تا لاجوردی پوشان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه پرگل ۴ بر یک برابر نماینده تهران به پیروزی رسیده و به عنوان تیم چهارم از رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور جواز حضور در فصل آتی لیگ دسته دوم کشور را کسب کند.به همین مناسبت رییس هیات فوتبال گیلان راهیابی این تیم را به لیگ دو فوتبال ایران تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

موفقیت غرور آمیز و صعود تیم ریشه دار و پر هوادار  باشگاه داماش گیلان به لیگ دسته دوم فوتبال ایران را به مردم عزیز گیلان به ویژه رشت ،کادر مدیریت و فنی، بازیکنان با غیرت ، طرفداران پرشور و جامعه فهیم فوتبال استان تبریک عرض می‌نمایم.

درخشش تیم فوتبال داماش در مسابقات لیگ دسته سوم و صعود غیرتمندانه به لیگ دو فوتبال کشور، نوید بخش فرداهایی بهتر و روشن تر برای فوتبال استان است.

برخود واجب میدانم از همه عزیزان، به ویژه بهزاد داداش زاده سرمربی ، مالک و اسپانسر پرتلاش باشگاه جناب آقای داریوش نصیری و جمیع کارگزاران فوتبال شهرستان رشت کمال تشکر و قدردانی را عرضه دارم.

قربانعلی الماسخاله

رییس هیات فوتبال استان گیلان

به اشتراک بگذارید : | | |

نماد اعتماد الکترونیک