شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : پیام تسلیت الماسخاله در پی درگذشت دبیر هیات فوتبال همدان

قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان طی پیامی درگذشت مهدی بوجاریان دبیر هیات فوتبال همدان را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، مهدی بوجاریان، دبیر هیأت فوتبال استان همدان که به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر تهران بستری بود، صبح امروز به دلیل وخامت حالش دار فانی را وداع گفت. در به همین مناسبت قربانعلی الماسخاله رییس هیات استان گیلان این ضایعه دردناک را تسلیت گفت. 

متن پیام بدین شرح است:

با قلبی آکنده از درد و اندوه درگذشت زنده یاد “مهدی بوجاریان” پیشکسوت،خدمتگزار راستین و دبیر ارزنده هیات فوتبال استان همدان را به خانواده محترم ایشان،جامعه بزرگ فوتبال همدان تسلیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه ،برای سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.

قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان 

مرحوم بوجاریان قریب به ۱۳ سال است که دبیری هیأت فوتبال استان همدان را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی از مربیان بسیار قدیمی فوتبال همدان است که در دهه ۶۰ و ۷۰ مربی بسیاری از فوتبالیست‌های مطرح همدان بود.

این مرحوم دبیر و کارمند بازنشسته آموزش و پرورش است که سابقه داوری فوتبال و حضورد کمیته‌های مختلف هیأت فوتبال استان همدان را دارد. مرحوم بوجاریان مدیر توسعه طرح آسیا ویژن در چند استان مختلف کشور و همچنین نماینده فدراسیون در لیگ‌های دسته اول و دو کشور نیز بود.

به اشتراک بگذارید : | | |

نماد اعتماد الکترونیک