شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : پاسخ روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به اظهارات مدیرعامل خانه مطبوعات

در پی اظهارات خلاف واقع و غیر منطقی مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان ، روابط عمومی این هیات نسبت به روشنگری و ارایه پاسخ اقدام کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، در پی اظهارات خلاف واقع روز گذشته مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان مبنی بر ممانعت هیات فوتبال گیلان از ورود و تهیه گزارش عوامل یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه محترم باران در اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال فوتبال ساحلی به اطلاع می‌رساند چنین موضوعی هیچ پایه و اساسی ندارد و روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان در این مورد دخالتی نداشته و عدم ورود عوامل برنامه تلویزیونی طبق قوانین و با تصمیم مدیر اجرایی و رسانه تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفته است.ضمن اینکه هیات فوتبال گیلان در ماه های گذشته به جهت سهولت در حسن انجام کار رسانه ای و احترام به عوامل صدا و سیما مرکز گیلان، طی نامه ای از مدیران این مرکز خواست تا ۲۴ ساعت پیش از آفیش و اعزام عوامل خود در تمامی رویدادهای فوتبالی استان ، حضور همکاران رسانه‌ای را به اطلاع این هیات برسانند که متاسفانه این موضوع انجام نگرفت.

ضمنا از مدیر عامل محترم خانه مطبوعات گیلان که خود می‌بایست همچون جامعه فهیم رسانه ، بر اساس واقعیت نه شنیده ها!!! اظهار نظر بفرمایند،خواهشمندیم زین پس مسائل مطروحه پیرامون مدیریت و جامعه فوتبال گیلان را ابتدا از این هیات جویا و راستی آزمایی کرده تا با بیانات غیر واقعی باعث بی اعتباری اصحاب رسانه نشوند.
آیا ایشان یا هر فرد دیگری در رسانه و ورزش هر زمان که بخواهند می توانند به صدا و سیمای مراجعه و بدون دعوت و ارایه کد ملی و تایید حراست و مراجع ذیصلاح وارد ساختمان صدا وسیما شوند؟؟!!

به اشتراک بگذارید : | | |

نماد اعتماد الکترونیک