شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : نمایش قابل قبول تیم منتخب نونهالان گیلان برابر تیم ملی

تیم منتخب نونهالان گیلان علی‌رغم باخت برابر تیم ملی، بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشت/ درخواست کادر تیم ملی برای بازی مجدد با منتخب گیلان.

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، عصر امروز چهارشنبه ٢١ تیر ماه ١۴٠٢ و در پنجمین روز اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال نونهالان ایران به میزبانی شهرستان لاهیجان استان گیلان، ملی پوشان در پنجمین بازی تدارکاتی به مصاف تیم منتخب نونهالان( زیر ۱۵ سال)گیلان رفتند. این دیدار دوستانه در سه نیمه ۳۰ دقیقه ای با ترکیب اصلی منتخب گیلان در نیمه نخست با تساوی بدون گل، در نیمه دوم با ترکیب ذخیره منتخب گیلان با نتیجه ۲ بر ۰ به سود تیم ملی نونهالان و در نیمه پایانی با بازیکنان ترکیب اصلی و ذخیره ۵ بر ۰ به سود تیم ملی فوتبال نونهالان ایران پایان یافت.

با توجه به عملکرد قابل قبول ترکیب اصلی تیم منتخب نونهالان گیلان و به درخواست کادر فنی تیم ملی بازی دوم این دو تیم صبح فردا پنجشنبه ٢٢ تیر بار دیگر در ورزشگاه تختی لاهیجان به جهت انتخاب بازیکنان مستعد منتخب گیلان برگزار خواهد شد.

سید امیر فرحسینی، محسن مژدهی، سید محمود جعفری و سعید پیوندی مربیان و ایرج عبدی سرپرست و علیرضا وهابی مسوول رسانه این تیم بودند. 

به اشتراک بگذارید : | | |

نماد اعتماد الکترونیک