شما اینجا هستید   |

    آخرین اخبار : تقدیر رییس هیات فوتبال گیلان از مالک باشگاه داماش

قربانعلی الماسخاله با ارسال نامه‌ای به نصیر نعیمی پور مالک باشگاه داماشیان گیلان، از تلاش های ارزنده مجموعه باشگاه در راستای حفظ و صیانت از سهمیه خود در لیگ یک فوتبال ایران تقدیر کرد. 

 

به گزارش روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان، لیگ یک فوتبال ایران جام آزادگان فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حفظ سهمیه ارزشمند باشگاه داماشیان گیلان( رتبه پانزدهم)همراه بود، به همین مناسبت قربانعلی الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان طی نامه ای به نصیر نعیمی پور مالک باشگاه از تلاش های مجموعه باشگاه تقدیر کرد. 

متن نامه به‌ شرح زیر می باشد :

جناب آقای نصیر نعیمی پور
مالک محترم باشگاه فرهنگی ورزشی داماشیان گیلان

باسلام و احترام؛
مایه خرسندیست که باشگاه پرمخاطب داماشیان گیلان علیرغم تلاطمات شدید مالکیت و مدیریتی و همچنین بحران های اقتصادی در لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان توانست در آخرین روز این رقابت ها در حفظ و صیانت از سهمیه خود در لیگ دسته اول توفیق یابد.

اینجانب ضمن تقدیر و امتنان از تلاش های ارزنده جنابعالی، کادر فنی و بازیکنان آن باشگاه امیدوارم از هم اکنون با استفاده از جمیع منابع موجود نسبت به تعیین و تکلیف مالکیتی و همچنین برنامه ریزی برای احراز منزلتی رفیع در فصل آتی لیگ دسته اول فوتبال کشور این هیات را از برنامه ها و اقدامات آن باشگاه مطلع سازید ، بدیهی است این هیات با عنایت به حیطه مسئولیت و وظایف آمادگی هرگونه مساعدت و همکاری را داشته تا در سایه وفاق و همدلی نیل به اهداف عالیه آن باشگاه از هر نظر فراهم آید.

قربانعلی الماسخاله
رییس هیات فوتبال استان گیلان

به اشتراک بگذارید : | | |

نماد اعتماد الکترونیک